5/10/2012

Copenhagen,

Hej bloggen.
I tirsdags var jeg et smut i Hillerød med min mor, for at lede efter et par New Balance, som jeg længe gerne har ville have! De var udsolgt over det hele - surt... Så derfor købte jeg dem ikke i Hillerød. Jeg købte en basic top i hvid, en lyseblå neglelak og et par solbriller - hvilket jeg glæder mig til at bruge over sommeren :)
Igår (onsdag) tog jeg så til Strøget, København sammen med mine to rigtig gode veninder, Veronica og Tessa, og der fandt jeg heldigvis et par New Balance, skønt! Udover det købte jeg en Cheap Monday bluse, og det var bare en skøn eftermiddag..
Til det sidste, så modtog jeg en pakke idag, da jeg her for nylig bestilte 2 ting inde fra H&M's hjemmeside, fra deres kampagne "Fashion Against Aids" - super fine ting. De to ting var et par solbriller, og en stram nededel, i det skønneste mønster. Jeg undskylder den dårlige kvalitet af billederne af nederdelen, og de farvede solbriller.

Så er det ellers bare ved at være weekend, og det bliver så skønt! Hvad skal I lave??
P.s. normalt plejer jeg slet ikke at få så mange nye ting, men det har jeg lige fået her på det sidste, så nu må der spares!

Billeder nedenunder!




















Hvid basic top: H&M
Blå neglelak: Chanel, kan købes i matas
Solbriller med dyre-print: H&M
Sko: New Balance
"Cheap monday" bluse: Cheap Monday
Nederdel: H&M (fashion against aids)
Solbriller med mønster: H&M (fashion against aids)
/ Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar