7/22/2012

New in; kræmmermarked

Hej bloggen! 
Undskyld, at der ikke er blevet blogget så meget, men min ferie kører derud af, og jeg har så mange ting at lave - hvilket man ikke skulle tro. Men den her weekend har jeg tilbragt sammen med to af mine bedste veninder - virkelig skønt. Vi har spist is, lavet skumfiduser ved bålet, sovet længe, cyklet ture, været på stranden, og meget mere. Jeg synes, at det har været rigtig hyggeligt, og jeg savner dem allerede! 
Faktisk var vi også på et kræmmermarked, og der vil jeg vise jer nogle ting, jeg købte. 









Som I kan se købte jeg; et sølvur, en skjorte, en "guldbluse", en oversize cowboyjakke (som jeg bestemt er rigtig glad for, da jeg har ledt efter en længe!), en sølvhalskæde og en roskilde-festivalbluse som jeg har klippet lidt i. Er glad for det hele, og jeg elsker virkelig at man kan købe noget man kan bruge, til så lidt penge. Så derfor elsker jeg kræmmermarked!

Håber I nyder sommeren :)

/ Laura



2 kommentarer:

  1. Hvilken butik købte du jakken i? Hvis der overhovedet er en butik, ved ikke hvordan det foregår? :)

    SvarSlet